bibelblaskan

Jag köpte the BOOK för ett tag sen. Gamla testamentet som magazin. Tyckte väl egentligen inte det var någon höjdare att läsa Bibeln på det sättet, men nu när nya testamentet också kommit ut som bibelblaska så kan jag inte hjälpa att jag nog ändå vill ha den också. Om man nu ändå ska ha en bibelblaska i sin ägo så är det ju lika bra att den är komplett liksom ;-) Eftersom maken är försenad från jobbet, och jag missar mässan ikväll eftersom jag är ensam med barnen (fast jag kan åka in till stan istället lite senare i och för sig) så kanske jag råkar beställa den när jag ändå inte har något bättre att göra än att sitta vid datorn och glo...

Hmmm... Annars vet jag inte om det har rört sig något i mitt huvud. Tror inte det. Jag är lite avtrubbad av en massa pluggande om nätterna och sömnbrist...

Kommentarer
Postat av: Ghita

Jag kan nog hålla med dig;) Så jag önskar mig den i julklapp.

Jag har förresten hakat på bloggtrenden jag med och för rättvisans skull så delar jag med mig av min till dig.

Hoppas att vi ses snart.

Kram Ghita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback