Vet Gud?

Förutvetande är ett ord som jag har funderat lite på. Vet Gud redan innan vi gör något vad vi kommer att välja. Vet Gud om mina misslyckanden och triumfer redan innan jag ställts inför valet som kan medföra det ena eller det andra. Vet Gud redan nu hur min framtid ser ut?

Tja... Inte lär jag få veta vad Gud vet, hur nyfiken jag än är, men tanken är sådär härligt hisnande att jag nog återkommer till den vid tillfälle.

Hur som helst så vet jag vad jag måste göra på sportlovet, och det är inte att häcka på internet. Jag har en hel del uppgifter som i alla fall måste påbörjas inom de närmaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande =)

2007-02-17 @ 15:20:44
Postat av: tyst och stilla

:-)

2007-02-21 @ 22:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback