morgonmonster

Ibland blir jag trött på att ta emot all skit som andra öser omkring sig. Jag orkar inte bara rycka på axlarna och vända andra kinden till med ett fromt leende. *kräks*
Sånt som råkar såra, eller sånt som sägs ärligt och med någon så när förankring i verkligheten kan jag ta för det mesta, men när jag blir kallad idiot med ett nedlåtande tonfall för att jag inte gjort kaffe på morgonen så kan det hända att jag blir skitarg eller bara sur, beroende på dagsform. Idag blev jag skitarg, och Gud vet att jag inte varit ett lydigt barn idag. Jag har tänkt elaka tankar till och från hela dagen. Jag har inte gett igen med samma mynt, men i mina tankar har jag dömt, ojojoj, och jag har inte älskat någon alls idag tror jag :-(
Nya friska tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback