Inget internet...

Vårt internet kopplades ner förra måndagen, och nu har vi varit utan en hel vecka. Det tog flera dagar innan jag vande mig vid att inte kunna kolla telefonnummer, recept och allt möjligt på internet. Det är nog nyttigt att vara utan internet tror jag, nu saknar jag det bara lite (sitter på lånad lina och surfar just nu, och när jag ändå hade ett viktigt ärende ut i cyberspace så kunde jag ju lika gärna blogga lite också...) Vi får antagligen vårt nya bredband inkopplat antingen den här eller nästa vecka, men det känns som det kvittar. Jag har faktiskt skickat privat brev via snigelpost för första gången på flera år, och det var riktigt kul att sitta och skriva för hand, klistra på frimärke och veta att någon fått ett riktigt brev som man måste öppna och prassla med i sin brevlåda :-D Det är ju jättekul att få brev bland alla räkningar tycker jag själv... Kanske skulle man skicka snigelpost oftare?

Veckan har varit ganska stressig och full av ytligt bry. Jag har varit trött, som vanligt, och Gud har bara kännts närvarande när jag haft tid att tjata på honom i lugn och ro, eller varit i kyrkan och haft tid att koppla av all vardag. Jag hinner inte sitta här och babbla nu heller, så jag får väl koppla ner och fortsätta min internetfasta ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback