sjuk

Uäääh! Jag och lilltjejen är sjuka. Vi har feber både hon och jag, och i alla fall jag har ont i halsen också. Hon är snorig, och vi är ungefär lika gnälliga båda två...

Igår slog vi in julklapparna, och idag skulle jag åkt och handlat när maken kom från jobbet, men han ska jobba över och jag orkar inte ta med hela flocken till affären så jag struntar i det. Imorgon är maken ledig, och vi kan ju hoppas att inte alla andra också tagit ledigt från jobbet imorgon och är och trängs i affären. (Fast förmodligen är det folkfest på coop då. Bara några dagar till jul, och löningsdag...)
Styrka häråt tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er :)

2006-12-21 @ 20:38:56
Postat av: Tyst och stilla

tack :-D

2006-12-22 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback